Legjobb tippek cikkmarketing és marketingszakemberek számára
A cikk olyan egyszerűnek tűnik a gyakorlatlan szem számára, de összetett technikákat igényel a megfelelő felépítés és értékesítés. Az alkalmazott módszerek változatosak és drasztikusan változnak az interneten, webhelytől vagy cégtől függően. Mindazonáltal ugyanazokat az alapelveket mindig alkalmazzák és újra felhasználják, amikor sikert akarnak elérni, és ezekről itt lesz szó.
A blog készítése nagyszerű módja annak, hogy hangsúlyozzák hitelességét és vezető szerepét az iparágon belül. Tegyen közzé olyan cikkeket a blogjában, amelyek bemutatják becsületét, feddhetetlenségét és megfontoltságát. Az iparág legújabb fejleményeiről folytatott figyelmes megbeszélések javíthatják cége hírnevét és növelhetik megbízhatóságát a potenciális vásárlók körében.
Kezdje egy felejthetetlen címmel. Ne feledje, hogy a cím létrehozása olyan, mint az első benyomás keltése. Az erős kezdés felkelti az olvasó figyelmét, és arra készteti, hogy tovább olvasson. Jó cím nélkül előfordulhat, hogy a cikk elmegy, és soha nem olvassa el, ezzel időt és erőfeszítést pazarol.
Sokan azt hiszik (nem ok nélkül!), hogy saját tartalmat kell készíteniük a sikeres cikkmarketinghez. Ne feledje, hogy az íráshoz tehetség és bizonyos szintű szakértelem kell. Lehetséges, hogy megfelelő nyelvtant és írásjeleket használ. Talán még a költői eszközöket is azonosíthatja. Az írás azonban nem csupán technikát igényel; megköveteli a ritka jó szóhasználati képességet. Ez éppúgy művészet, mint tudomány.
A kényszerítő cselekvésre való felhívás elengedhetetlen. A cikk befejezésekor nagyon világosan fogalmazza meg, mit szeretne az olvasóktól ezután. Adjon nekik egyszerű, közvetlen módszereket erre. Ha ezt az információt átadja olvasóinak, nagyobb valószínűséggel fognak cselekedni.
Ha problémái vannak a cikkek rendszerezésével és elolvasásával, használja a jól bevált listaformátumot. A listákba rendezett cikkek rendkívül népszerűnek és hatékonynak bizonyultak az interneten. A szerkezettel az írók könnyen dolgozhatnak. Az olvasók jól reagálnak a lista típusú cikkekre. A listáknál a cikkek bekezdései rövidek és lényegre törőek – ideálisak az online íráshoz.
Győződjön meg arról, hogy az írás, amelyet közzétesz, jól szerkesztett. Ez jelentheti a különbséget a visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem jönnek el elolvasni a webhelyén található információkat. Ezek az írások az egész weben láthatóak lesznek, és az oldala hozzájuk lesz kötve.
A cikkmarketing maximális hatékonysága érdekében a tapasztalt cikkíró elvégzi az összes szükséges kutatást, mielőtt leül az íráshoz. A hivatkozási anyagok használata idézetekhez vagy ábrákhoz rendben van, de a magabiztos íráshoz szükséges tanulást az írás megkezdése előtt be kell fejezni. Ez felgyorsítja az írást, és a cikk koncentrált marad.
Ha azért ír, hogy cikkeit szindikációba helyezze, akkor nem kell annyi figyelmet fordítania arra, hogy a kulcsszavakat a cikk elején és középpontjában tartsa. Hozzon létre tartalmat az olvasó számára. Szindikáció esetén a rangsorolás a link hátoldalán található, így többnyire figyelmen kívül hagyhatja a kulcsszavak újra és újra feltüntetését.
A cikkek címei keltsék fel az olvasók kíváncsiságát. Még akkor is, ha az információt korábban 100-szor leírták más cikkekben, a kíváncsiság felkeltő cikkek lekötik az embereket, és elolvassák. Ha az a cél, hogy az emberek abbahagyják, amit csinálnak, és elolvassák a cikket, a kíváncsiság a legjobb módja ennek megvalósítására.
Ez egy kiváló cikk-marketingkampány alaprajza, és olyan dolog, amit a szívére kell venni, ha szeretné népszerűsíteni webhelyét anélkül, hogy hatalmas összegeket költene egyéb reklámozási formákra. Kulcsfontosságú és kemény munka, de végül minden egyes fillért és másodpercet megér.