Tippek számos e-mailes marketinges csalás elkerüléséhez
Az egyik legfontosabb dolog, amire emlékezni kell az e-mail marketingről, hogy a túl sok kapcsolat rossz dolog. Amikor vállalkozása e-mailt használ a piacra, győződjön meg arról, hogy az üzenet kiemelkedik, és releváns információkat tartalmaz. Ha sok olyan üzenetet küld, amelyek nem igazán érdekesek, ügyfelei belefáradnak az üzeneteibe, és blokkolják őket. Ez a cikk számos tippet tartalmaz a hatékony marketingkampány létrehozásához.
Amikor e-mailt küld ügyfeleinek, egy kiváló javaslat, hogy kövesse az alacsonyabb árakat. Például linkelhet egy olyan kifejezést az e-mailhez, amely így szól: „Fogja meg”. Ezen túlmenően ennek az e-mailnek a végén szerepelhet egy olyan mondat is, amely így szól: "Legyen tag, hogy alacsonyabb árat kaphasson termékeinken."
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg arról, hogy rendelkezik engedéllyel elküldésére. Ha nem kap engedélyt a címzettektől, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való felvételtől egészen az internetszolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.
Biztosítson kiutat az előfizetőknek. Helyezzen el egy "leiratkozás" linket e-mailjeibe vagy webhelyére, hogy lehetővé tegye számukra, hogy töröljék magukat a listáról. Úgy is be kell állítania a listát, hogy az előfizetőket eltávolítsa, miután bizonyos számú üzenetre nem válaszolt vagy nem reagált a címzett. Ez megakadályozza, hogy e-mailjei bosszantóak legyenek az érdektelen feliratkozók számára, és megőrzi arculatát.
Legyen kiszámítható az e-mailjeiben. Küldje el őket egy meghatározott ütemterv szerint. Ügyeljen arra, hogy legalább havonta küldjön valamit, ez segít fenntartani az ügyfelek érdeklődését. Ha hetente vagy kétszer tud e-mailt küldeni, az még jobb. Tesztelje, mely napok adják a legjobb választ a webhelyére, majd használja ezeket a napokat szokásos e-mailek küldésére.
Használjon következetességet üzenetében. Maradjon ugyanaz a logó és színséma az e-mailekben. Ügyeljen arra, hogy olyan betűtípust használjon, amelyet az emberek el tudnak olvasni. Miután elküldött néhány e-mailt, a címzettek azonnal felismerik őket, és elkezdik észrevenni. Az ismertség minden vállalkozásban létfontosságú, ami még fontosabb az e-mail marketingben.
Stratégiailag tervezze meg, mikor fognak kimenni az e-mailjei. Az emberek nem szeretnek e-maileket kapni kellemetlen időpontokban, különösen, ha gyorsan kell cselekedniük. Legyen megfontolt azáltal, hogy ajánlatait kényelmessé és könnyen kihasználhatóvá teszi az emberek számára, és több értékesítése lesz, mint egyébként.
Próbáljon meg egy termékismertetőt követni, amikor utólagos e-mailt küld ügyfeleinek. Beilleszthet egy linket az e-mailbe, amely a linkre kattintva értesíti őket a regisztrációról. A befejezés P.S. az üzenetben arra ösztönözheti őket, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, amelyet Ön biztosít számukra.
Ragadja meg olvasói figyelmét a megfelelő tárgysorral. Érdemes lehet 30–50 karaktert megnézni, és sürgős érzést kelteni. A tárgysornak jeleznie kell, mire számíthat az olvasó az e-mail megnyitása után. A vonzó ösztönzők bevonása növeli a címzettek érdeklődését.
Vegye figyelembe marketing e-mailjeit, mint webhelye tartalmát és egyéb marketinganyagait. A vállalkozások túl gyakran túlságosan lazán közelítik meg e-mail marketingjüket, és a látszólag apró hibák, például az elírások aláássák olvasóik professzionalizmusuk szintjéről alkotott képét. Mielőtt e-mailt adna a marketingrotációjához, kérdezze meg magát, hogy ez vásárlásra ösztönözné-e.
Ne feledje, hogy e-mail marketing kampányainak érdekelniük kell ügyfeleit. Ha e-mailjei spamnek tűnnek, ügyfelei rohannak leiratkozni. Az ebben a cikkben található tippek segítségével nagyszerű e-mail-tartalmat írhat, amelyet az ügyfelek biztosan szeretni fognak.