Használja a mobilmarketinget előnyére az otthoni vállalkozásoknál
A mobilmarketing tökéletes a jelenlegi ügyfelek megtartására, azonban spamnek tekinthető, ha újakat próbálnak vonzani. Természetesen tudja, hogy sokkal költséghatékonyabb az ügyfelek megtartása, mint újak megszerzése. Olvassa el a következő cikket, és további fontos tanácsokat talál.
Dolgozzon az üzenet összetételén. Csak 160 karaktert használhat, ezért legyen tömör, de világos. Szöveges üzenetek esetén a rövid vágás vagy a „szöveges beszéd” elfogadható. A leiratkozó üzenete is tartalmazhat ilyen jellegű üzeneteket. Így mentheti a karaktereket. Jó ötleteket kaphat néhány fordítótól.
Soha ne küldjön olyan üzenetet, amelyet nem kértek. Ezeket a kéretlen szövegeket spamként ismerik, és sok problémát okozhatnak az Ön számára. A spamküldés a legtöbb esetben illegális, és ha valaki SMS -ben küld, annak kifejezett engedélye nélkül, komoly pénzbírságokra és más komoly problémákra számíthat.
Tájékoztassa az embereket, hogy minden lehetséges módon kínál mobilmarketinget. Ha erről beszél a blogján, webhelyén és fórumain, tájékoztatja ügyfeleit a programról, és megadja nekik a részvételhez szükséges információkat. A közösségi hálózatok segítségével vonzza az ügyfeleket azáltal, hogy különleges ajánlatokat kínál csak a mobilprogramon keresztül.
Legyen célja. Ne kezdjen mobilmarketing kampányt, amíg nem tudja pontosan, miért akarja azt. Lehet, hogy több bevételt szeretne szerezni, vagy több olvasót szerezhet, de az okoktól függetlenül nyomon kell követnie a kapott információkat, hogy megtudja, valóban sikeres -e a program.
Mérje fel a versenyt. Kérje meg családtagját vagy barátját, hogy iratkozzon fel egy versenytárs mobil előfizetésére. Ezzel beláthatja a program működését, és tudhatja, mit tehet, amely felülmúlja őket. Ha ezt a kampány tényleges megkezdése előtt megteszi, akkor erős előnyt biztosít.
Mielőtt elkezdené, pontosan tudja, mit szeretne ajánlani ügyfeleinek. A mobilmarketing mindent magában foglal az egyszerű szöveges üzenetektől az azonnali mobil kuponokig. Ha előre megtervezi, hogy mit fog kínálni, sokkal könnyebbé teheti a tényleges megvalósítást, mintha hosszú távon határozatlan lenne.
Mobilmarketing kampány felépítésekor mindenekelőtt meg kell győződnie arról, hogy ismeri a piacát. Ha nem tudja azonosítani és helyesen kielégíteni a tervezett piacot, akkor a kampány végül összeomlik, és semmi sem mentheti meg. Határozza meg a piacát, és ismerje jól.
Függetlenül attól, hogy milyen típusú funkciókat tervez hozzáadni mobilmarketing kampányához, ne feledje, hogy itt minden a végrehajtásról szól. A mobilfelhasználók gyorsabban nőnek, mint valaha a PC felhasználók, így mindenki megpróbálja mobilizálni. Álljon ki azzal, hogy a bővítés helyett a minőségi kivitelezésre összpontosít.
A mobil marketingkampány soha nem helyettesítheti a meglévő kampányokat; egyszerűen ki kell egészítenie. A mobil marketinget azért kell használnia, hogy megtartsa jelenlegi ügyfeleit, és/vagy kiszolgálja a mobilfelhasználókat a piaci résén belül. Csak győződjön meg arról, hogy a többi kampány továbbra is fut.
Tegye egyszerűvé és fájdalommentessé a szöveges üzenetek vagy e-mailek leiratkozását. Ne feledje, hogy csak azért, mert egy ügyfél leiratkozik az üzeneteiről, nem jelenti azt, hogy többé nem kíván az Ön ügyfele lenni. Ha a leiratkozást nehéz vagy lehetetlen feladat elé állítja, ügyfelei elveszítik tiszteletüket a vállalat vagy a márka iránt.
Összefoglalva: rengeteg kulcsfontosságú információ volt a mobilmarketinggel kapcsolatban, amint azt a cikk elején ígértük. Feltétlenül vegye figyelembe az említett javaslatok közül néhányat, és azt fogja tapasztalni, hogy megvannak az eszközei a jelenlegi marketingtevékenység nagymértékű kibővítéséhez vagy a jelenlegi megerősítéséhez.