Kipróbált és igaz tippek a hatékony cikkmarketinghez
Lehet, hogy nem úgy gondol, mint a marketing általános formájára, de a cikkmarketing valóban elég hatékony lehet. Amikor a vállalkozások olyan cikkeket írnak, amelyek az iparukban tevékenykedőknek szólnak, a témához előzetes ismeretekkel eljutnak a közönséghez. Ez a cikk többet megtud arról, hogyan lehet maximalizálni a cikkek marketingélményét.
Próbálja meg közzétenni a cikkeit, amelyek elősegítik azonnali expozíciót a munkájából. Ez növeli a rangsorolást és a forgalmat. A keresőmotorok vonzódnak a rendszeresen frissülő weboldalakhoz, ezért a cikkek közzététele segít magasabb algoritmusok elérésében.
Írja át a cikket minden beküldéshez. A keresőmotor "duplikátum nélküli" irányelveinek legyőzéséhez egyszerűen át kell alakítania a cikkét minden egyes alkalommal, amikor elküldi. Változtassa meg annyira, hogy úgy tűnjön, hogy nem ugyanaz a cikk, és a keresőmotorok több back-linket is megadnak, egyet minden egyes új beküldéshez.
Használjon bármilyen eszközt, hogy maximalizálja a láthatóságát. Számos benyújtási eszköz érhető el online. Ezek egyszerre több száz cikk könyvbe küldik el a cikkeket. Számos ilyen eszközért díjat kell fizetni, de vannak olyanok, amelyek ingyenesek. Keresse meg ezeket, mivel olcsó módszer az olvasóközönség megszerzésére.
Vegyen részt annyi fórumon, ahány ideje van. Ha nem gondolja, hogy van ideje rá, akkor szánjon rá időt. Nagyon sok információt kap arról, hogy mi érdekli az embereket, és ez segít megtalálni azokat az információkat, amelyeket bele kell foglalnia az Ön által forgalmazott cikkekbe.
A cikkmarketing sikere az Ön által közzétett tartalom körül forog. Tegyen közzé írásokat bármilyen témáról, amely megfelel az Ön preferenciájának, igényének vagy megoldásnak a sok olvasó számára felmerülő kérdésekre. A útmutató cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért engedje meg őket.
A legjobb cikkmarketing kampányoknak megvan a maguk egyedi és következetes hangvétele. Találjon módot arra, hogy megszólítsa közönségét, és elérje, hogy ezek az emberek száraz tények bemutatása helyett kapcsolódjanak azokhoz a tapasztalatokhoz és érzésekhez, amelyekről ír. A jó írók egyértelművé teszik személyiségüket írási stílusukkal.
A következő cikk első vázlatának elkészítésekor ne aggódjon a nyelvtan, a helyesírás vagy a lektorálás miatt, amíg a cikk elkészült. Az ilyen részletek az összetétel közepén nem hatékony és pazarló. Hagyja a szerkesztést és a javítást a vázlat elkészültéig. Gyorsabban fog írni - és jobban is.
Használja a szerzői erőforrás mezőt, vagy használja a cikk végét a webhelyére mutató hivatkozásokhoz. Ezeken a területeken kell az önreklámra összpontosítania. Próbáljon hozzáadni legalább 1-2 linket ezeken a területeken. "Cselekvésre" hívják fel olvasóit, hogy további információkat találjanak az Ön webhelyén.
Ismerje a kutatás hátterét, amit ír. Ha időt töltött a témája kulcsszavainak megismerésével, akkor az írás sokkal könnyebben eljut önhöz, és kevesebb időt vesz igénybe. Ha néhány percenként meg kell állnia, hogy rájöjjön, miről beszél, akkor értékes időt veszít, és a cikk megmutatja az ismeretek hiányát.
Ha egy weboldal, szolgáltatás, termék vagy blog népszerűsítésének fantasztikus módját keresi, a cikkmarketing segíthet a sikerben. A cikkmarketing egyszerűen azt jelenti, hogy eladja önmagát vagy ötleteit egy jól megírt kompozíción keresztül. Egy kis kutatással bárki megtanulhatja, hogyan lehet nagyszerű cikkmarketinget készíteni.
A cikkmarketing egy okos módja annak, hogy elérje azokat az ügyfeleket, akik már fogyasztanak termékeket az Ön iparágán belül, így tudja, hogy ők már vásárolnak hasonló termékeket! Remélhetőleg ez a cikk adott néhány frissített ötletet arról, hogyan lehet a cikkmarketing koncepciót előnyére használni az üzleti életben, és hogyan lehet hatékony a reklámdollárjaival.