Használja ezeket a tippeket szilárd cikkmarketing-terv készítéséhez
Manapság úgy tűnik, mintha szinte mindenki megpróbálna megjelenni. A verseny kiélezett. De szerencsére létezik folyóirat szinte minden témához, akár az interneten, akár hagyományos nyomtatásban. Ezek a tippek segítenek a rendelkezésre álló kiadványok felfedezésében, és az Ön érdeklődésének egyezéséhez. Ezenkívül végigvezeti Önt a cikkek szerkesztőhöz való benyújtásának folyamatán.
Az összes cikkét közzé szeretné tenni a webhelyén, mert ez a kulcsszóval történő keresés előnyeit nyújtja Önnek. Ez egy egyszerű módszer a webhely rangsorának és forgalmának növelésére. Emellett a lehető leggyakrabban frissítse webhelyét az expozíció maximalizálása érdekében.
Legyen "szakértő". Kutasson és írjon olyan témákról, amelyek kapcsolódnak egymáshoz, hogy egy adott tantárgy menő személyévé váljanak. A hallgatóság megtanul bízni a tanácsában, és folytatja a cikkekhez való visszatérést. Valószínűleg olyan termékeket is vásárolnak, akiket olyan szakemberek ajánlanak, akiket jól ismernek.
Ha cikkeit egy adott rés vagy ipar felé irányítja, győződjön meg arról, hogy elsajátította a megfelelő szlenget vagy szaknyelvet. Végezze el a kutatását, és győződjön meg róla, hogy jól ismeri a témát. Meg akarja győzni olvasóit, hogy tekintélynek számítanak a területen, így ők tovább fogják olvasni, amit írt.
A cikkmarketing sikere az Ön által közzétett tartalom körül forog. Írjon közzé olyan témákat, amelyek megfelelnek az Ön preferenciáinak, igényeinek vagy megoldások azoknak a kérdéseknek, amelyek sok olvasóval felmerülhetnek. Az útmutató cikkek nagyon jól mennek sok webhelyen, ezért engedje meg őket.
Hiteles, megbízható cikkmarketinges hírnevének megszerzéséhez hosszabb, csúcsminőségű cikkekre van szükség, amelyeket valódi emberek olvashatnak. A blogján, a webhelyén vagy a nagy horderejű összesítő webhelyeken megjelenő cikkeket különös gonddal kell kidolgozni. Elfogadható, hogy az ilyen cikkeket a szokásosnál hosszabb ideig készítsük, ha minden figyelmét azok tökéletesítésére fordítja.
Győződjön meg arról, hogy a megadott tartalom időszerű és időtálló. Nem kíván konkrét részleteket közzétenni olyan helyeken, ahol nem szerkesztheti, módosíthatja vagy adhatja hozzá az információkat. Ha olyan fórumba vagy blogba posztol, amely nem teszi lehetővé szerkesztői hozzáférést, akkor csak általános információkat tegyen közzé a webhelyére mutató linkkel. Azoknál a cikkeknél, amelyek lehetővé teszik a szerkesztést és a frissítést, tegye ezt gyakran az időszerűség érdekében.
Tegyen a címébe olyan szavakat, mint a "Hogyan" és a "Miért". Kíváncsivá teszik az olvasót a témában, és bevonják őket a darabjába. Az első tíz és az első öt lista használata szintén jól használható a cikk iránti érdeklődés felkeltésére. Ideális, ha ezeknek a kifejezéseknek az egyikét egy kulcsszóval kombinálhatja a címsor előállításához.
Keresse meg az olvasók oktatásának módjait cikkei segítségével. Az emberek mindig ingyenes tanácsokat keresnek, és ha továbbra is választ keresnek egy problémára, akkor valószínűleg még senki nem oldotta meg.
A cikkmarketing elkezdéséhez meg kell találnia egy jó cikk könyvtárat. Az egyik legfontosabb az eZineArtilces, bár ha gyorsan keres az interneten, pillanatok alatt még sok mindent megtalál. Ha megvan a könyvtár, akkor tudni fogja, hol kezdje el benyújtani a munkáját.
Reméljük, hogy ezek a tippek világosabbá tették a publikációhoz vezető utat. Sokat kell tanulni a kiadói iparról. De a jutalom, ha cikkét nyomtatásban látja, megéri a fáradságot. Ha ezek a tippek segítenek megtalálni a megfelelő kiadványt és sikereket elérni íróként, akkor elvégezték a dolgukat.
zártszelvény,előtető,zártszelvény árak,bükkfa,oszloptartó
1. zártszelvény
2. előtető
4. bükkfa
5. oszloptartó
zártszelvény,előtető,zártszelvény árak,bükkfa,oszloptartó