Maradjon a játék előtt ezen internetes marketing ötletekkel
A világ, amelyben ma élünk, online jelenlétet igényel. Függetlenül attól, hogy vállalkozása csak online van-e, vagy van-e olyan fizikai helye, ahová vonzani szeretné az ügyfeleket, ki kell használnia a web erejét az adott vállalkozás megszerzéséhez. Ez a cikk ötleteket ad arról, hogyan tudja magát online piacra hozni, hogy az embereket eljuttassa a webhelyére vagy a fizikai helyre.
A webhely forgalmának és érdeklődésének növelése érdekében győződjön meg arról, hogy az gyorsan betöltődik. A webhely összes oldalának legfeljebb tíz másodperc alatt be kell töltődnie. Optimális esetben webhelye legfeljebb hat másodperc alatt tölthető be. Ha ez azt jelenti, hogy szét kell bontani a termékoldalakat vagy csökkenteni kell a webhely képtartalmát, akkor tegye meg.
Csak annyi internetes marketinget tehet vállalkozása érdekében, hogy valóban nincs felhasználóbarát webhelye. Még akkor is, ha egy ingyenes, önállóan létrehozott webhelyről van szó, ezt a weboldalt az ügyfelek rendelkezésére kell bocsátania, alapvető információkkal a vállalkozásáról, tartózkodási helyéről és munkaidejéről. Azt is tartalmaznia kell, hogy miként léphetnek kapcsolatba önnel.
Ha alkalmazottai vannak, gondoljon arra, hogy telepítsen egy csevegési lehetőséget a webhelyére, amely javíthatja az ügyfelének nyújtott szolgáltatások módját. Mindig legyen valaki, aki jól ismeri a vállalatát, és a csevegéssel kapcsolatos kérdések megválaszolásán dolgozik, hogy javítsa szervezete funkcionalitását, érzékenységét és szolgáltatásait.
Tegyen fáradságot egy professzionális megjelenésű logó fejlesztésére. A logója a márkája, és az lesz a közönsége által ismert, ameddig közzéteszi. A rendetlen vagy rosszul megtervezett logó valóban árthat vállalkozásának. Ha kérdéses, akkor a logó egyszerű és tiszta megtartása a legjobb.
Állítsa be üzleti profilját olyan közösségi oldalakon, mint a Facebook, a Twitter és a Linked-In. Ez megkönnyíti az ügyfelek számára, hogy megtalálják Önt, és barátaihoz irányítsák. Azok, akik szeretik vagy követik önt, frissítéseket kaphatnak, amikor eladást tart, vagy új terméket vagy tippet mutat be az esetleg már megvásárolt termékekről, miközben magas láthatóságot és ügyfeleit tájékoztatja.
A hozzáértő internetes marketing szakemberek kétszer ellenőrzik a potenciális ügyfelektől kapott e-mail címeket az opt-in stratégia két sorának felhasználásával. Az első sor arra készteti a webhely látogatóit, hogy adják meg e-mail címüket. Ezután választ kérve - egy e-mailes hírlevél segítségével, amely talán kicsi, de értékes ingyenes ajánlatot kínál - a webhelyek tulajdonosai rávehetik látogatóikat arra, hogy ellenőrizzék saját címüket.
Remek módszer arra, hogy az ügyfelek visszatérjenek az Ön vállalkozásához, ha jutalmat kínál nekik ezért. Például, ha e-könyveket értékesít, dobjon be egy ingyenes e-könyvet minden könyvért, amelyet vásárol. Az az érzés, hogy valamit kapnak a semmiért, visszahozza őket, bár valójában hosszabb távon több pénzt fog keresni.
A való világban a más vállalkozásokkal való hálózatépítés az, hogy az induló vállalkozások hogyan növelik profiljukat és ügyfélkörüket. Használja ezeket az elveket az internetes marketingnél. Az általános profil növelése érdekében hatékonyan kell hálózatba lépnie. A profil növekedése megegyezik a nyereség növekedésével, ezért gyakran hálózatba kapcsoljon.
Biztonságot kell kiépítenie és fenntartania ügyfelei iránt. Csak akkor használjon tényeket, ha marketingterveket készít és termékeket ad el az ügyfeleknek. Csak olyan statisztikákat és jóváhagyásokat használjon, amelyek igazolhatónak bizonyulnak.
Teremtsen izgalmat e-mailjei körül, és ösztönözze az ügyfeleket arra, hogy az ügyfelek mindig megnyissák és elolvassák, amit küld nekik. A legelső elküldött e-mailben népszerűsítse azt a tényt, hogy a jövőbeni e-mailekben ingyenességeket és bónusz tartalmat kínál. Ezáltal az emberek odafigyelnek az Ön által küldött e-mailekre.
Próbálja ki, hogy az összes szalaghirdetése egyedi legyen. Adja meg a szalagcímének a jellegzetes, vonzó kivitelét, és a webhely látogatói alkalmasabbak lesznek a link követésére.
Az internetes marketing vállalkozás támogatásának jó módja az, ha blogot indít a nevével. Írjon háttérsztorit a vállalkozásáról, javasoljon termékének felhasználási módjait, adja át más ügyfelektől kapott észrevételeit. Ez meg fogja őrizni az ügyfelek érdeklődését a vállalkozás iránt, és megerősíti velük való kapcsolatát.
Próbálja meg ingyenes nyereményeket ajánlani a potenciális ügyfeleknek, ha hibákat találnak a hirdetésekben. Ezek lehetnek egyszerűen helyesírási hibák vagy nyelvtani hibák. Ez valóban segítséget nyújthat az értékesítésben azáltal, hogy sokkal hosszabb ideig olvassa el az Ön példányát, aminek meg akar történni. Próbálja meg megkeresni a rejtett szövegeket és linkeket, hogy bevonják őket a tartalom olvasásába.
Ha nem fordít teljes figyelmét minden közösségi médiaprofiljára, az hátrányt jelent a vállalatának. A tevékenység nélküli profilokat gyakran spamként fogadják.
Könnyű adóproblémába kerülni, ha online vállalkozást működtet. Mielőtt az internetes marketing erőfeszítései valóban megtérülnének, győződjön meg arról, hogy megkapta az összes megfelelő adózási dokumentációt, és alaposan átnézte a bevételeit.