Tippek, amelyek elősegítik vállalkozásának piacát
Rengeteg információ van odakint az internetes marketingről. Akár új információról van szó, akár csak egy új problémáról, remélhetőleg tanulni fog valamit ebből a cikkből. Minden információ segíthet bölcs marketingdöntések meghozatalában. Ez a cikk azért készült, hogy segítsen ebben a sikerben!
Rájön, hogy a weboldala nem tökéletes. Számos webhely tulajdonos úgy gondolja, hogy a webhelyük "csúcsminőségű", "csodálatos" és "nem szabad elvégezni". Az ilyen gondolkodás azonban nem vezet innovatív ötletekhez és fejlesztésekhez, és végül a folyamatos siker hiányához vezethet. Minden ott található webhelyen van mit javítani.
Figyelemmel kell kísérni az áttekintő oldalakat, például a Yelp-t, hogy segítse az ügyfél-elégedettségi programokat és csiszolja a marketingüzeneteket. Ha az emberek a márkája bizonyos aspektusait dicsérik, akkor ezt az aspektust megerősítheti az online marketingjében, és ha egy bizonyos szempontot kritizálnak, akkor ezt a PR-hozzáférési erőfeszítésekkel kezelheti az adott felhasználókkal és / vagy a jövőbeni online marketinggel, stratégiákkal.
Az internetes marketinggel foglalkozva ne felejtsen el átugrani a Facebook hajóra. Ez nem fog sokáig süllyedni, és bármilyen "reklámformához", például szórólapokhoz, óriásplakátokhoz, televízióhoz vagy rádióhoz egyszerű "látogasson el hozzánk a Facebookon" csatolhat.
Használja a blog erejét, hogy tájékoztassa az ügyfeleket az üzleti és iparági újdonságokról. Ha Ön étterem, feltétlenül tegyen közzé új menüpontokat a hír létrehozásához. Kiskereskedelmi üzletet működtet? Tegyen közzé exkluzív ajánlatokat a blogján új ügyfelek vonzása érdekében.
Hozzon létre egy blogot, amely áttekinti a vállalat összes eseményét és hírét. A blogjában győződjön meg arról, hogy tartalmazott-e egy megjegyzések részt, amely lehetőséget nyújt potenciális ügyfeleinek arra, hogy beadják véleményüket. Ez segíthet abban, hogy jobb képet kapjon arról, hogy mit szeretne az ügyfele, és hogyan fejlesztheti termékét.
Ha blog segítségével próbálja növelni vállalkozásának webes jelenlétét, tartsa röviden és hatékonyan a frissítéseket. Rendszeres frissítéseinek körülbelül háromszáz-ötszáz szónak kell lennie; ha van speciális funkciója, kibővítheti ezt ezer szóra. Még tovább, és valószínűleg a vége előtt elveszíti az olvasó érdeklődését.
Célszerű beágyaznia az online videókat saját webhelyére, hogy a látogatóknak ne kelljen külső webhelyet meglátogatniuk. A potenciális ügyfeleket a saját webhelyén tartani mindig jobb ötlet, mint máshová küldeni őket. A beágyazás segítségével videókat használhat marketing eszközként anélkül, hogy kockáztatná a potenciális vásárló elvesztését.
Vegyen fel egy "rólunk" fület a webhelyére. Az ügyfelek kényelmesebbnek érzik magukat olyan valakivel, akit úgy éreznek, hogy ismernek. Meséljen nekik valamit arról, hogy hol található a cége, és arról a történetről, hogy miként jött el eladni a termékeket. Említse meg azokat a szakmai szervezeteket is, amelyekhez tartozik, valamint azokat az elismeréseket, amelyeket Ön vagy termékei kaptak.
Az online vállalkozásról szóló blogolás segít emberségessé tenni márkáját. A blogok lehetővé tehetik, hogy cége megmutassa hasznos, átgondolt és éleslátó oldalát. A blogján keresztül megmutatja az embereknek a vállalat látásmódját, embereit és kultúráját. A blogok lehetővé teszik a vállalat személyesebb és kevésbé vállalati szemléletét.
Hozzon létre URL-eket, könyvtár útvonalakat és fájlneveket kulcsszavakkal a SEO javítása érdekében. A keresőmotorok nagyobb súlyt helyeznek az URL-ekre, amelyekben kulcsszavak találhatók. Hasonlóképpen, ha kulcsszóval gazdag URL nem lehetséges, akkor kulcsszavakkal nevezze meg a könyvtár útjait és a fájlneveket. Ha hosszú a kulcsszó, akkor a szavak közé kötőjelet használjon, ne húzza alá. Az adott kulcsszavakra végzett keresések rangsorolása javulni fog.
Remélhetőleg van egy új ötlete, vagy eszébe jutott valami, amit használni szeretne az internetes marketing tervében ebből a cikkből. Alkalmazza azt, ami megfelel a körülményeinek. Fejlessze tovább marketingtudását!